21 Ağustos 2023 Pazartesi

dünyadan dışarılarda

                                               



ilkyaz: klorofil kokusu sızıyor                  yeni budanmış
ağaçlardan                                              gece/parkta: ganbatısı yeli
nitrogliserine bulanmış ben                     rüzgarda kanatları savrulan sen
dünyadan dışarılarda                              sen&ben sevgilim
                                                                sen&ben: korunaksız madde


nasıl anlatsam sana
zayıf bir ırmakla                                        yeryüzünden döndüğümüz
                                                                  bu kumsalda/parkta

olup biteni


yüzme dönüşü
tenimde tuzlu bir ıslaklıkla: dünya
                                                                      bisiklet
                                                                      sandaletler
                                                                      ve uçuk mavi
                                                                      bir fular boynumda

sen
dünyaya bağlanmaktan korkma
                                                                        ben
                                                                        genç öleyim
                                                                        genç öleyim sevgilim


geriye baktığımda
jelatine sarılarak                                             derin dondurucuda saklanan
                                                                        bir hayat
                                                                        yıllar sonra

''ben''
dokunsan ağlayacak
sevgilim
dokunsan ağlayacak

sen
dünyaya bağlanmaktan korkma
                                                                          ben
                                                                          genç öleyim
                                                                          genç öleyim sevgilim

nasıl görünüyorum
''artık ölüyorum''
kılığında
tenhalarda olmak
istiyorum                                                               ve
                                                                             gözlerimin altı morardı bakmaktan


                                                                              ağlama
                                                                              artık ağlama
diyorum sana


sen
dünyaya bağlanmaktan korkma
                                                                                 ben
                                                                                 genç öleyim
                                                                                 genç öleyim sevgilim


Ahmethan Yılmaz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder