7 Ekim 2012 Pazar

İSTANBULHÂTIRASI




Yirmi yıldır bu şiiri düşünüyorum
Huzur veren bir mutsuzluğun sınırlarında
Kullanılmış kelimelerle düşünüyorum kullanılmış hırıltıyla
Bey Yalnızlığım!
Hiç caz dinlemedim biliyorsun
Hiç âşık olmadım

Otobüs beklemenin metafiziği diyelim
Öksürürken merhamet duymak kendine
Hiçbir ağacın kıyısında evim yok
Dostlarım bende kayboldu haciz geldi bileklerime
Yirmi yıl önce gökyüzü bile hayaldi
Hiç sorma şimdi iyiyim

-Buraya en popüler şiirimden bir mısra konulacak-
Müziği açtığımda tanrı görünecekti
Anlatamamayı seçecektim
İstanbul kağıt üstünde simsiyah deniz
Bir fincan çay sonra rüzgar yalandan gerçek
Böyle yazmazdım

Eski fotoğraflardan korkuyorum – yaşamak beni öldürecek-
Fatih’te gece yürüyüşü - beni öldürecek
Hah! Şimdi tramvay geçecek şıngırtıyla
Buradan yürüyerek Üsküdar vapurla Eminönü
Güzel isimler yağardı avuçlarıma
Yalan söyledim

Yirmi yıl uzayan yol kalp yetersizliği
Kısa film fragman montaj hatası – burası silinecek-
İntiharının 9’unda kan kesildi su
İnsan kelime oyunudur
Kaç kişiyle oynanır?
Umarım anlamadım


kitap-lık - temmuz 2014

2 yorum:

  1. fatihtE gece yürüyüşü beni öldürecek,,,,,DOM....

    YAKLAŞIK 350 TANE ŞİİRDEN DAHA ETKİLİ BİŞEY BU,,,,,,

    YanıtlaSil
  2. kısık sesle yazıyorum şimdi: sakatlanmayı beklerken, eski sesim bana suni teneffüs yapar gibi oldu.ayakkabılarım sıktı.

    YanıtlaSil