22 Mart 2011 Salı

kutub-u şikeste


                                  

Yağmur başladı sen dedim camlara koşdum
Do
ğursan zulmünden çıldıracakdı deniz
Biz aynı ...hırkayı giyecekdik Muhyiddin a
ğlayacakdı
Muhyiddin a
ğlayacakdı biz aynı hırkayı sırayla giyecekdik biz.

Meğer gül hemen çözülmezmiş hemen gül meğer
Yürürmü
şüm ve parçalanmayabilirmiş avrat
Bana dü
ğün salonlarından beri Rab patlat
Şu aynayı koynuma almazsam eğer.

Anlamadı
ğım çocukları balkonuma gömerim
Şeyh gardolaplarıysa ancak yağmur bildirir.
Bir
şemsiye sarıklaştırır at, değil midir
Nizamülmülk Gazali Sabbah; ko
şsalar?...

Ku
ş patladı, Allah vardır, bisiklet söylüyorum
Fotografı ve'l asr ile açıkla derdi babam
Kuyulardır, derindir, içinde adam vardır
Yusuf bile dü
şştür Aleyhisselam!

Ayın aydınlık yüzü gibi bir tiren dolu bacak
Ağlamak
Abdesti bozmaz mıydı be şeyhim?
Gelmeyeydin yanlış planlanmış bir gömleği
Ta kendi kuzusuna verecek idim
Gidiyorsun ve gayet planlanmış bir kuzudan
Gömlek sökmek üzreyim

Ve nihayet göğe düşsem bengitay işte
Annemi daha içeriden açıklayabilirim
Şol cinnete pasaj dersen sevgilim beni sıkma
Sevgilim beni sıkma ben
Okuma bilirim.

Ah Muhsin ünlü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder