19 Ekim 2024 Cumartesi

AYNALAR KAPANDI



"Vardım hind eline kumaş getirdim
Açtım bedestanı sattım oturdum
Sen benim başıma neler getirdin
Ben senin kahrını çekemem gönül”
Erzincan türküsü
Turan Engin’in sesiyle


......
İnsan bazen en büyük düşmanının kendisi olduğunu çaresizce fark ediyor
İnsan bazen sağlıksız bir umudun yatağından hiç çıkmamak ve kendini uçsuz bucaksız tesellilere kaptırmak istiyor
İnsan bazen sevmiyorsa nefret etsin karanlığında bir savaş yürütüyor
İnsan bazen çirkin taraflarını sahneye alıp alkışlıyor haz aldığı almadığı bu oyunda
İnsan bazen yanlış duaları bile bile ediyor Allah’a ve sürdürüyor bunu
İnsan bazen parmakuçlarıyla tüm hayatı idare edebileceği zehabına kapılıyor
İnsan bazen geçmişini zihninde onarıp kendini temize çekerken bu yaptığını yakalayan kem gözlerine yenik düşüp geçmişini yerin dibine batırıyor
İnsan bazen sadece bulutları düşünüyor, bulutları, uzun yenilgileri gölgeleyen bir hatıra olarak
Ve bulutları, göndermek istediği her hangi bir geçmişinde kendisine göz kırpsınlar diyerek...


2014

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder