11 Ekim 2021 Pazartesi

sarı ve zamansız balad / lale müldür

                 


Sen yolun aydınlık tarafından

gideceksin

Ben gölge


Sen Van Morrison dinleyeceksin
Ben Peter Paul & Mary

Sen Madrid'e gitmek isteyeceksin
Ben Barselona'ya

Sen ağaçları budayacaksın
Ben çayı

Sen yağmur yağınca içeri
gireceksin
Ben kapıları

Sen yelpaze gibi açılan yaprakları
seveceksin
Ben kirazları

Sen köpekleri şımartacaksın
Ben kedileri

Ben bir jet uçağında gideceğim
Ne zaman döneceğimi bilmeyeceğim 

Sen Ferrari'li beyefendi olacaksın
Ben karanlık bir evde münzevi
       ta ki iyileşene kadar
       ta ki iyileşene kadar

Sen bir ardıç kuşu olacaksın
Ben su

Ben bir jet uçağında gideceğim
Ne zaman döneceğim bilmeyeceğim 

Yaşadığım hiçbir şey önemli olmayacak
     yüzüğümü yeniden takana kadar
     yüzüğümü yeniden takana kadar

ben aşkı mineraller, bitkiler
       ve melekler olarak düşüneceğim
sen kozmik bir metin

sen Kanun eşliğinde vizyoner
        resitalleri vereceksin
ben un çorbası ya da
        kemanımla bir ses

sarı & zamansız
sarı & zamansız
sarı & zamansız balad

sen "kaderini uzayda ara"
ben karnabaharlara bakacağım


Lale Müldür
Voyıcır 2, Metis Yay.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder