13 Nisan 2019 Cumartesi

GÜZEL SÖZLER





........

Benim annem dinmeyen bir yağmur göklerdeki babamızdan
Kendime bir rüya bulamadımsa da eksilmedi güzelliğim
Kulaklarım hep aynı hikâyenin uğultusunda
Size zarflar kuşlar kahvaltılar ayarlayan sabah benim gözümü almıyor
Zarflarınız sarı lekeler taşıyor kâğıtlarıma
Sizi el ele görsem bundan bir şiir çıkarırım o ne güzel bıçaktır
Bilseniz çolak bir tanrının hatırasısınız en fazla
Bilseniz kendini kandırma sanatında cennetlik olduğumu
Sizleri toplu fotoğraflarda alkışlayan hayat
Çok teşekkür eden tatlı dilinizin rengârenk çiçekleri
Kül tablasından fazlası etmiyor dua saatlerinde
Ben o tan yerinin kızıllığından başlıyorum ağrımaya
Dilime perçin vuruyor dinmeyen barbarlığım
Hiç çünkü üstüme alınmadım bunları sessiz ölümümde


Bir ayakkabı tamircisinin namusuna kafa yoruyorum ezan okunduğunda
Kiremitleri yağmura çağıran şehir akşamlarındasın
Gelmeyen bir mektuba âşık oluyorum zift tutuyorum
Kelimelerin çalışkanlığı yağmalıyor odalarımı
Buğdaylara bakan gözlerini sarartan açlık yakama yapışıyor
Tozunu aldığın biblo hayatın mı iyi bak
Dalgınlığın sığar mı gazetelere
Tebessümün yaralarını saklıyor mu bildiklerinden
Senin de babama benziyor Müslümanlığın
Senin de Beyrut’u özlüyordur incinmişliğin
.......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder