10 Kasım 2017 Cuma

özgür göreçki ,ateş püskürdü





I. Bölüm başlığı

Örneğin o bana 7 dedi mi korkunç baş ağrılarıyla birden erikleşirim
Fakat mavi öyle değildir, o daha çok teyzeme benzer. Yani anasına çekmiştir işin doğrusu
Sivri bulutlardan gazete ya da dergiler yapar
Eli hiç kokmaz
Endişesi yoktur onu kıskanırım.
O ise bana 4 der, moralim geçer.
Kedim olmadığından sevinirim.
Bana 4 demelerini kolay kolay unutmam
Birlikte dinlediğimiz müzikleri aklıma kazır
Saçlarımı toplayacak olursam onun sevdiği şekilde toplarım
Bana 4 desin diye sırf
Babam aramış mı aramamış mı düşünmeden
Babamı ararım.
Babam telefonu 9 olarak açar, daima
Konuşmaya bir masal uydurarak başlar
Ben babama annemin artık olmadığını hatırlatmakla yükümlenirim
Bunu en fazla bir kere yaparım ülkeden bahsederiz
2, 6, 8 veya 3'ten konuşuruz
Benim 5'i uzun süredir görmediğimden konuşuruz ve babamla konuşuruz
Konuşmasına da
Aklım hep ondadır. Nerede, su içti mi, yemek yedi mi
Orda da kavis var mıdır
Ne bileyim atıyorum bal.
Uyurum bunları bilememenin üzüntüsüyle
Kendime başarılı düşmanlar düşünürüm
Eylül ekim aylarında
Küçük pastanelerde satılan mikroplar
Birbirlerini öldürmeye götleri yemediğinden
Birbirlerine sadece yumruk ya da kartpostal atan geri zekalılar
Ön ödemesiz, temassız yöğmüyeleri de yoktur üstelik
Ayağımla sadece top atmayı yasalar gereği düşünürüm
Onun belki hoşuna gider diye: gidebilir keşke.

II. Misket limonun kilosu ne kadar?

Issız bir krem açtım. Elime, yüzlerime sürdüm.
Dostluk böreği önerdi birisi, kafasına pudra şekeri döküp gülüştük.
İkide birde yeni aldığım saatime baktım. En son yarımdı çünkü.

III. Sahnedeyken herkes güzel ve ışıklarken

Anasının anası olduğunun farkında olan bir kuzunun sesi de me
Ötekisinin de.
Ee? Ne yapalım şimdi birbirimizi?
Bu berbat ekranlarda yakalarından tutamaç
Kaçırarak gözlemimizi, vursak ya dillerimize
Atsak ya kezzap allah allah
Erise bir fotoğrafçının gözleri
Benim talcid içesim gelse, hay hay.
Ama olur mu partiler böyle düşünülmedi
Işıklarken.
Okulda sabahçılar yapmıştı öğretilmedi.
Sabahçıların analarının anaları olduğunu çok geç öğrendik
Kendi imkamlarımızla.
Yayındayken küfür edemememiz gerektiğini.

IV. Banka soymak için harika bir bahane

Sonra berbat yaz başladı. Köylerden fındık mısır filan saçma sapan şeyler geldi.
Çuval çuval uyuşturucular geldi.
Işıklarken.
Oy diye türküler uy diye hey diye sesler geldi
Ortadoğunun tam ortasından
Kaba insanların küçük hesaplarıyla
Berbat kalp kriziler doğuran
Kimseye öğrenmedik neden öğretmedi bu kitaplar
Bir kadını onunla evlenmeyi göze alabilecek kadar sevmeyi
Kim öğretiyor bunları ya allah allah ne ilginç
Uzaylılar herhalde kafamıza enjekte edimurphy sdkfkl

V. Buzdolabının kapısını açık bırakma

Sesini duymak için kulaklarıma inanıyorum.
Her gün 1 yeni kelime öğrenmek istemiyorum.
Hayır Money Club Kart kullanmıyorum.
Bunlar sık sık oluyor bana.

VI. Aferin bu yaptığın çok doğru

Şimdi yere gök.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder