24 Ocak 2017 Salı

yanık jandarma


şimdi ben öksüz bir kitabeyim bir mezarın başında 
bana çarpıp geçiyor günün kambur kuşları 
uğulduyor kalbim, nasıl da uğulduyor sanki arı kovanı 
ve dilsiz bir alfabe yürüyor dudaklarıma 
dilsiz bir alfabe, ilk harfi bıçak olan 
bir deniz düşün yükseliyor durmadan. 

şimdi ben öksüz bir hitabeyim bir mezarın başında 
beni hatırla kalbim o günlerin hatrına 
hatırla ki o mavi yatağın boş kalmasın 
çünkü tırpanla everirler bir başağın boynunu 
utanılacak bir şeydir dört ablayla büyümek 
iyi bilir çocuklar bu tufanın sonunu 
hatırla ki o baykuş ardından ağlamasın 

şimdi ben öksüz bir kitabeyim bir mezarın başında 
bana yalan söylendi vahşi atlar yok burda 
ve gelişi güzeldi neşenin gidişini görmedim 
kasvet mi orası benim bahçem o çitleri ben çektim 
çünkü yağmur korkutur bir dağı ancak 
yaşamak mı yazık ki ben bilemedim


ibrahim tenekeci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder