16 Ekim 2016 Pazar

"jimmy jimmy'ne başlatma şimdi jules! tamam mı? jimmy jimmy deyip durma"

jules: lanet olsun jimmy...  bu bok gerçekten enfes dostum! ben ve vincent bu boktan şeyleri içmeye o kadar alıştık ki, sıradan biçimde de idare edebilirdik dii mi? ha haa, ama bu bok gerçekten çok lezzetliymiş ııh...bunun içine ne kattın sen?

jimmy: kes artık july!

jules: nee?

jimmy: bana kahvemin ne kadar güzel olduğunu söylemene hiç gerek yok çünkü onu satın alan benim ve iyi olduğunu da biliyorum. alışverişe bonnie çıktığında boktan şeyler alır gelir. ama ben gurmelerin aldığı pahalı mallara takılırım çünkü içerken tat almak isterim.ama... şu an beni endişelendiren şey ne biliyor musun? kahvemin tadı değil, garajımdaki zenci ölü.

jules: aaa jimmy bak bunun için endişelenmene hiç gerek...

jimmy: hayır hayır hayır arık çok geç. bırak bu lafları. sana bir şey soracağım jules: arabanızla buraya gelirken ön kapıda "ölü zenci deposu" diye bir levha gördünüz mü?

jules: jimmy bak böyle bir şey görmediğimizi...

jimmy : sana girişte "ölü zenci deposu" diye bir levha gördün mü dedim!

jules: hayır... görmedim.

jimmy: neden öyle bir levha görmedin biliyor musun?

jules: neden?

jimmy: çünkü bu ev kahrolası bir "ölü zenci deposu" değil de ondan!

jules: jimmy bak öyle olmadığını ben de biliyorum....

jimmy: hayır hayır hayır hayır! bonnie eve geldiğinde bi zenci cesediyle karşılaşırsa beni hemen boşıycağını biliyor musun sen haa? ne evlilik danışmanı ne de aile terapileri! beni hemen boşar kahrolası tamam mı? ve ben kesinlikle boşanmak istemiyorum.  bak.. sana yardım etmek isterim july. bunu gerçekten isterim.bunu biliyorsun  ama sana yardım edicem diye karımı kaybedemem.

jules: jimmy bak bunu görme şans....

jimmy :jimmy jimmy'ne başlatma şimdi jules! tamam mı? jimmy jimmy deyip durma! tamam mı? bana karımı unutturabilmek için söyliyebileceğin hiç bir şey yok! .... yoksa var mı? bak, dinle. tam bir buçuk saat sonra evine gelmiş olucak. hastanede gece nöbetine kalmıştı. oraya buraya telefon mu açıcaksın, adamlarını mı arıycaksın? hemen yap! ve o geri dönmeden önce kahrolası kıçınızı toplayıp gidin burdan! 

jules: bizim istediğimiz de bu zaten. bir çuval inciri berbat etmek istemeyiz. adamlarımızı arayıp onlardan yardım istiycez. hepsi bu.

jimmy: demek bunu istemezsin haa?! ortada incir falan mı kaldı haa?! bonnie eve geldiğinde hepimizin canına okuycak! şimdi bana bir iyilik yap tamam mı? telefon yatak odasında. git ve hemen bu işi bitir.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder