27 Nisan 2015 Pazartesi

SONRA DA ÖLDÜM



18 yıl önce sezai karakoç'a "cemaat hakkında ne düşünüyorsunuz" dedim. "islama faydaları yok devlete adam yetiştiriyorlar" dedi.bir gün sefa kaplan'ı aradım "iyi ki mecusi günleri'nin yazmışsınız, cennetliksiniz" dedim. "demek ki boşuna yazmamışız" dedi.bir gün ismet özel'e "iyi ki varsınız, allah sizden razı olsun" dedim. "amin, cümlemizden cümlemizden" dedi.bir gün jack landon'ın "martin eden"ini okudum. hala yanımdadır martin eden.bir gün orhan gencebay dinledim ve aşık oldum. sanki aşık olmam gerekiyor gibi geldi.bir gece haşim'in "sensiz"ini okudum ve sabaha kadar uyuyamadım.kürdistan'da ve mersin-tarsus yolunda yolun kanadığını gördüm bir gün. bir gün enis batur'u aradım ve ona "yolculuklar kuruttu içimi enis" dedim.bir gün beylerbeyi'inde cahit zarifoğlu'nun ruhunu gördüm.

sonra da öldüm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder