4 Ocak 2015 Pazar

EŞİK



1- Kantinin tavanında asılı balonları görünce, Sabri hızlı ve kahkahaya açık cümlelerinden birini daha kurdu: “ ne o, bugün dünya kantinciler günü mü?” kantinci bile sesli güldü dişleri de dahil. Çıkınca ben eklemeden duramadım: “ hayır, dünya kantinciler ve toptancılar günü “. Dün Osman hocanın odasına gittik sigara istemeye. Bize LM uzattı. Biliyoruz Marlboro içtiğini. Ben almadım, sabri aldı LM’yi. Odasından çıkar çıkmaz kurduğum ilk cümle şu oldu: Marlboroyu nerede saklıyor acaba?” Sabri gülerek ekledi: vallaha böyle diyeceğini biliyordum.

  2- “ Bir şair ilkin okunmaz. Sonra yarım yamalak okunur. Daha sonra klasik olur, klasik olanı da okumamak adettir. Yalnız, ilk günlerden kalma birkaç hayranı vardır. Ömrünün sonuna kadar da görüp göreceği rahmet de budur.” Jean cocteau

  3- Kız kardeşim ortaokulu dışarıdan bitirme sınavlarına giriyor. Son sınavda sorulan “ Atatürk nerede öldü?” sorusuna “ Hatay “ cevabını vermiş. Kim bilir !?

  4- “ bana göre benden bir parçaydın sen, yani bendin işte
         ne yapsan ne desen hoştu o yüzden çünkü bendin sen “         
      

5- “ yalnızca gerçekleşmemiş aşklar romantik olur “ woody allen. Vicky cristina barcelona filminden…

6- “ ben o nefreti de seviyorum değil mi ki kalbinden geliyor.”

7- “ ama ben bildiğim yolu götürüyorum. “ ECE AYHAN

8-  Budala
 
9- Bazı geceler mutfakta şeytanın parmaklarını kütlettiğini duyuyorum.

  Yukarıdaki sözleri az önce bir şiirin arkasına dolma kalemle not alırken bunu neden yaptığımı sordum kendime. Bunu yaparsam ne olacak? Ve daha küçük harflerle yazmaya başladım kağıda. Yazımı beğendim de.

   10-  Kendimi taklit ediyorum ben. Göğe doğru yağmur yağar mı? Umuyorum ki yağsın.

Yağmalıdır da…!                                                            
                                                                                    


16.NİSAN.2009

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder