5 Ocak 2015 Pazartesi

BÖYLE MİYDİ? yağmur yapan odalar böyle miydi? böyle mi hissettindi? sonra aa buymuş mu olundu? seni 80lerden beri öldüren ölüm böyle daha mı güzel?

kavak ağaçların hışırtısı böyle miydi?
dağların sana baktığın sanman böyle mi?
ebedi sahtekarlıklar böyle mi?
budalalar müziğe kapansın böyle mi?
sorularla cevaplar arasında ne fark var böyle mi?
şimdi bu azgın yazma telaşı bu müzik gibi böyle mi?
yalnızsan her yol kendine çıkar böyle mi?
avucundan böyle mi öptüm böyle mi?

benim adım çoktan terk edilmiş bir rüzgarın adı böyle mi?
müzik çarpar kalp çalar böyle mi?
saatler yanlış zaman çarpık ben yoksun böyle mi?

hayat karalama defterin değilse böyle mi?
sabaha kadar kaçmak istiyorum böyle mi?
yazmak sabaha kadar yani kaçmak böyle mi?

çalıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder