10 Aralık 2014 Çarşamba

KIŞIN SUSTURDUĞU SOKAK


 “Buradan bildireyim ki havalar eskisi gibi değil.
  Üşüyoruz yani.
  Kışlıkları indirdim tek tek dolaptan.
  Üzerime örtmek için bir de battaniye.
  Hala sığınacak bir yer aramakta roman kahramanlarım.onları bu kışta ayazda bıraktım.evde olsam tüm gün yazacaklarım var.ama biliyorsun ki kahrolmayasıca bir masanın başındayım ve ellerim tedirgin gidip geliyor tuşlara.sözü burada kesiyorum,irtibatı koparmayalım diyorum ve rica ediyorum iç karartıcı olmasın yazdıkların.okunmuyor.bir “piyano” yazısı okuyayım dedim şimdi.başaramadım.
  Yani bilirsin her şey zaten kötü,bir de yazıyı krize sokmayalım.
Gözlerinden öperim.
düseldurf. 17 mart 2008.”

Metin

“ÜZGÜNLÜĞÜMÜN NEDENİ

Bugün neden üzgünüm?
Ne oldu birisine kötülük mü? yaptım.
Melekler neden kızıyor.
Tövbe etsem af eder mi? Acaba.

Ne oldu ben böyle bir çocuk değildim.
Durup serseriliği bir kenara bırakıp,
Ellerimi kaldırıp Allah’ın huzuruna gidip,
Tövbe tövbe bir daha yapmam diyip.”(Musa.11 yaşında.noktalamalara dokunmadım.)


                   KÖPÜK

Beyaz köpükler arasında
Bir beyaz boncuk gibiyim
Gözümü kapatırsam yalnızlıktan korkarım
Gözümü açarsam bomboş bir yerdeyim
Etrafımdakiler sanki bir oyuncak                                                                 
Yalnız kalmak çok kötü bir duygu
Köpükler patlıyordu iyice iniyorduk
Köpüklerin sesleri çok güzeldi.(Damla 11)


                      PERDEM

Canım benim yeni perdem
Sen açıl da güneş doğsun
Bize sabahları önce güneş gülsün
Yoksa bize kim güler.

Sen açıl da çiçekler uyansın
Çeşit çeşit çiçeklere
Bizler su dökelim
Solmasın sakın açsın güneş gibi

Sen açıl da mevsimlere bakalım
Ya mevsimler geçer giderse?
Ya kış gelirse.                           Nazlı. (10)



DÖRT KÖŞELİ BİR YER


“Dört köşeli bir yer.her gün yatarken kendinizi yalnız hissedersiniz de mi? İşte o dört köşeli bir yer.”Furkan (10)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder