5 Eylül 2014 Cuma

KAÇ KİŞİSİN EY YALNIZLIK?



şimdi seni sakinlikle dinliyorum. şimdi kendimin tek hatırasıyım. şimdi sen soğuk bir yakınlıkla kalbime ömrüme sokuluyorsun. şimdi ben yazmazsam çatlarım. şimdi ben varım. şimdi ben neyden mürekkepsem tam oyum. 

şimdi ben kötülük yapmaya imkanı olmayan kötü biri kadar çaresizim. şimdi ben kış mevsimiyim bu bahar valsinde. şimdi ben toprağın damarlarımda akışıyım.

şimdi ben anneme anlatamayacağım haller içindeyim ve biliyorum ki anneme anlatamadığım her şey günahtır.

şimdi biten ve bitmeye doymayan bir yaz mevsimiyim. şimdi infilak eden bir haritayım.

şimdi her şey kötüye gittikçe imanım güçleniyor ve şimdi bu da gayet normal.

şimdi ben normalde de normal değilim.

şimdi ben bahar valsinde en kırgın notayım.

şimdi ben kimim?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder