29 Haziran 2014 Pazar

aslında biliyorum çok iyi bir insan olduğumu / ve bu yüzden var olmadığımı / kendi köşemde güzellikten ölüyorum/ kendi köşemde güzelliğimden ölüyorum /kendi köşemde müthiş olmaktan


dans edemeyen filler için black flamenko


en insansız gece olmalı bu
kanım kendine benzemiyor bu sıra
hep başa alındıkça şarkı
kan küçülüyor
kan, pıhtı


artık canım cılız
ondan çekiliyor güzel melez
iyi bir boşluk olmalı bu
şimdi küspe yığını gibi iyi anlıyorum kendimi
çünkü o yığın ezdiremez artık kendi çiçeklerini
şimdi küspe yığını gibi hiç özlemiyorum kendimi
o yığına çöken bir fil
bir daha özlemeyecektir ayaklarını
çok konuşmuş bir namlu fazlasıyla dinlenecektir burda.

biraz orda o fili dansa kaldırmadın
dansı o zaman bildiğimi anladım
o fili çok fazla dansa kaldırmadın
işte ben bazen hangi eşyayım böyle
nereye konulursam huzurlu olurum, bilmiyorum

aslında biliyorum çok iyi bir insan olduğumu
ve bu yüzden var olmadığımı
kendi köşemde güzellikten ölüyorum
kendi köşemde güzelliğimden ölüyorum
kendi köşemde müthiş olmaktan
müthiş üzgün
müthiş minör
müthiş kolera
dürüstlüğün anatomisi
burada bir ders olarak okutulmayacak nasıl olsa

çok dinlenmiş bir namlu fazlasıyla konuşacak burda


 baran çaçan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder