30 Haziran 2013 Pazar

KIŞ HAZIRLIKLARI


                                 


1

Köşeli şeyleri seviyorum, aşk gibi
Kışa doğru üşümeyi, portakal kabuklarını, narın dağılmasını, kadınların kaçar gibi yürümesini
Sigara içmeyi, aşktan ayrılmayı seviyorum
Yüzündeki demir hissine kaptırıyorum gözlerimi
Yüzüne sorular ekliyorum
Allah’a inanıyorum
Allah’a inanıyorum

Seni sevmek boşluk yaratıyor
Orada siyah harfler buluyorum senden

Bu kapalı hava Bu sis
Bu sokakların damarlarıma kadar ürpermesi
Gecede göz avları, kedi yığınları
Kalın nefesler çıkıyor hayvanımdan

2.

Parkların durdurulamayan ikindisinde
Gözlerinden soyunmaya başlıyor kadınlar
ZENT-ARAS ELT PİCİUM
Zamana dağılan gün ışığı
OLVİUM PAES
Bilmediğim bir dille örtüyorum üstünü
Ve ters ayaklı cinler
Sonsuz, evet
İNATATEA
MORİUM
CRESSİUM


yedi iklim - mart 2011

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder