23 Şubat 2013 Cumartesi

kurşun gazeli



savaşa girdin kalbim bin yara aldı beni 
ne denli acı varsa aradı buldu beni

seni bir bomba gibi taşımak bu göğüste
bir ebubekir kıldı bir ömer kıldı beni

kurmak bize düştü bu kalbi sökülmüş çağı
buyruk en ağır yükün altına saldı beni

atıldık kurşun gibi kentin alanlarına
bir kaç put ve taş gördü birden irkildi beni

parça parça bir yürek delik deşik bir bağır
bir beş değil sevgili bin kurşun deldi beni

bir de bakışlarındır kurşun gözlerin senin
kılı kıpırdamadı el gördü geldi beni

yine seni özlemek birikti bir dağ gibi
ve yürüdü üstüme altına aldı beni

bir katılık döşenmiş upuzun bulvarlara
adım atar atmaz bir donma aldı beni

böyle çıktım alana ve yürüdüm yürüdüm
ne görebildi kimse ne anlayabildi beni

ve put alanlarından geçtim ibrahim gibi
bir savaş bildi beni bir eylem bildi beni

osman sarı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder